Nyheter

Nyfiken på nya Mercedes-Benz CLA Shooting Brake?

Den första i sitt slag

Nyheter

Just nu har vi problem med telefonväxeln på vissa ställen i landet

Just nu kan det vara svårt att komma fram på växelnumret till vissa av våra anläggningar.

Vi beklagar detta och felsökning pågår. Det går fortfarande bra att ringa direktnumren.

Numren hittar du på vår anläggningssida här.

Nyheter

Kungsbacka – Säljare personbilar med märkesansvar

Vi vill stärka upp vårt säljteam med en duktiga och driven medarbetare. Du kommer att marknadsföra och sälja nya och begagnade personbilar i enlighet med respektive bilmärkes stadgar med mål för ett attraktivt och komplett bilägande för kunden.

Du kommer arbeta med kända varumärken som Mercedes, Kia, Nissan & Citroen. I tjänsten ingår även märkesansvar för Citroen.

Din profil
Vi söker Dig som driven och tar initiativ till affärer och har alltid affärsmöjligheter i åtanke. Som säljare är du förtroendeingivande, disciplinerad och social. Ett krav är att du har eget högt driv och att du har kunskaper om hur man bearbetar och vårdar kundrelationer. Du är en självständig person, men har också lätt för att samarbeta. Viktigast är att du har ett brinnande intresse för att göra affärer. Lämplig ålder 20 – 35 år.

En merit är om du är intresserad av bilbranschen och har erfarenhet inom bilförsäljning samt är boende i närområdet. B-körkort fodras.

Vi erbjuder
Vi erbjuder ett spännande arbete i ett expansivt företag, goda förtjänstmöjligheter och självständigt arbete i en region med goda förutsättningar. Tjänsten är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Vi arbetar med både fast lön och prestationslön.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar enbart emot ansökan per mail och ansökan mailas till nyttjobb@hedinbil.se med personligt brev samt CV. Märk ansökan med ”Bilsäljare Kungsbacka/Märkesansvarig Citroen”.

Nyheter

INVIGNING HEDIN BIL ÄNGELHOLM

inv_angleholmVi slår upp portarna till våra nybyggda bilanläggning i Ängelholm den 30 januari kl 12.00 – en invigning som vi vill fira med dig! Kom och upplev våra nya lokaler, mingla, njut av mat & dryck, samtidigt som du hittar de senaste nyheterna inom Mercedes-Benz, Nissan och Kia.

 

Nyheter

Fiat Doblo Lagerrensning

Nyheter

Jeep Renegade

Nyheter

Prisgaranti på service

Nu inför vi prisgaranti på vår originalservice för alla våra märken. Detta innebär att vi matchar våra konkurrenters pris. Våra servicetekniker är specialiserade på sina respektive märken och har tillgång till den senast tekniken för att kunna ta hand om just din bil på bästa sätt. Givetvis så används alltid originaldelar.

Hedin Bil prisgaranti innebär att vi matchar priset om du som kund uppvisar ett likvärdigt och billigare service- eller reparationsalternativ hos en icke märkesbunden eller märkesbunden verkstad. Offerten får högst vara 30 dagar gammal och avser likvärdig service/reparation gällande kvalité på arbete och reservdelar. Prisgarantin gäller service och reparation (ej plåt-, glasarbeten eller däck).

Hedin Bil prisgaranti kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Varmt välkommen till våra verkstäder!

 

Nyheter

Hedin Bil inför Prisgaranti på service

Nu inför vi prisgaranti på vår originalservice för alla våra märken. Detta innebär att vi matchar våra konkurrenters pris. Våra servicetekniker är specialiserade på sina respektive märken och har tillgång till den senast tekniken för att kunna ta hand om just din bil på bästa sätt. Givetvis så används alltid originaldelar.

Hedin Bil prisgaranti innebär att vi matchar priset om du som kund uppvisar ett likvärdigt och billigare service- eller reparationsalternativ hos en icke märkesbunden eller märkesbunden verkstad. Offerten får högst vara 30 dagar gammal och avser likvärdig service/reparation gällande kvalité på arbete och reservdelar. Prisgarantin gäller service och reparation (ej plåt-, glasarbeten eller däck).

Hedin Bil prisgaranti kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Varmt välkommen till våra verkstäder!

prisgaranti_servicelo

Nyheter

Lediga tjänster till Call Center i Akalla, Stockholm

För att förstärka vår kundservice på servicemarknaden hos Hedin Bil i Stockholm kommer vi att starta ett call-center. Vi söker nu tre personer till uppstarten.

Arbetet innebär att svara i telefonen, läsa mail för tidsbokningen och planera in jobben i verkstadsplaneringen efter överenskommelse med respektive verkstadschef.

Bokningarna ska vara kompletta med utförliga beställningar och diagnos där så är möjligt, tidsåtgång och information om reservdelsåtgång, deadline osv.

Du skall göra kostnadsberäkningar och ta hänsyn till totalkostnaden för kunden servicebehov.

Föreslå och lämna priser till kunderna på relevanta tilläggsjobb (merjobb) för kundens servicebehov.

Du ska kunna utvärdera garanti- och goodwill-anspråk ur både teknisk och professionell synpunkt och förbereda för beställning av felsökning/kontroll av kundens anspråk.

Du ska älska att ge service och alltid vara lyhörd för kundens behov.

Lämplig bakgrund är mekaniker, kundmottagare eller reservdelsman.

Placering hos Hedin Bil i Akalla

 

För mer information kontakta Gunnar Lesaque 08 – 505 690 40

Ansökning skickas till gunnar.lesaque@hedinbil.se

Nyheter

Subaru XV och Impreza