MACIEJ, VERKSTADSCHEF

Medarbetarintervju med Maciej, Verkstadschef

Jag är verkstadschef på vår Nissan-anläggning i Göteborg och har det övergripande ansvaret för de arbeten som utförs på våra kunders bilar. Jag har fantastiska medarbetare i mitt team som alltid strävar efter att överträffa kundernas förväntningar. Ibland dyker det dock upp problem som är svårlösta och då blir jag ofta inkopplad för att hjälpa till. Min roll då är att agera problemlösare och ha kontakt med olika instanser, så som garantiavdelningen eller generalagenten, för att lösa problemet.

För mig som ledare är det viktigt att finnas närvarande och tillgänglig för mina medarbetare. Jag sitter mycket i möten och med administrativa arbetsuppgifter, så som sammanställningar av rapporter, tidrapportering, resultatuppföljning och mycket annat. Men jag försöker att vara ute i verkstaden också för att vara delaktig i det operativa och kunna rycka in om någon behöver hjälp. Genom att vara närvarande kan jag se vilka utvecklingsprojekt vi behöver arbeta med och hur vi kan bli ännu bättre.

Det bästa med att arbeta på Hedin Bil är att det känns som vi är en familj. Vi hjälper varandra och hittar lösningar tillsammans. Jag ser alltid fram emot att gå till jobbet, det är väldigt viktigt för mig.

Jag vet att det finns otroligt stora utvecklingsmöjligheter inom företaget. Jag själv har arbetat i flera olika roller som har bidragit till att jag nu är där jag är.

LEDIGA JOBB

Är du intresserad av att arbeta hos oss? Vi är ett snabbväxande företag och letar kontinuerligt efter skickliga och entusiastiska medarbetare. Vilken tjänst är rätt för dig?